1 .Na przykladzie epoki renesansu we Wloszech i polsce wyjasnij jaki jest zwiazek miedzy pomyslnoscia panstwa i dobrobytem gospodarzcym a rozwojem kultury w sztuki

2 . Dopisz do dziel i osoagniec okresu renesansu ich tworcow ;
a ) ruchome czcionki drukarsie
b ) teoria heliocentryczna
c ) freski w Kaplicy Sykstynskiej
d ) kopula Bazyliki s piotra w rzymie
e ) Treny
f ) Mona lisa
g ) POchwala głupoty
h ) O poprawie Rzeczypospolitej
i ) projekt lodzi podwodnej
j ) odprawa poslow greckich
k ) Dawid
l ) studium anatomiczne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T20:24:48+01:00
Zad.2
a)Jan Gutenberg
b)Mikołaj Kopernik
c)Michał Anioł
d)Michał Anioł
e)Jan Kochanowski
f)Leonardo Da Vinci
g) Erazm z Rotterdamu
h)Andrzej Frycz Modrzewski
i)Leonardo da Vinci
j)Jan Kochanowski
k)Michał Anioł
l) Leonardo da Vinci
1 5 1
2010-03-19T20:27:51+01:00
Zadanie 2 ;
a) Jan Gutenberg
b) Mikołaj Kopernik
c) Michał Anioł
d) Michał Anioł
e) Jan Kochanowska
f) Leonardo Da Vinci
j)Jan Kochanowski
k)Michał Anioł

Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam :)
1 5 1