Odpowiedzi

2010-03-19T20:14:49+01:00
Zareklamuj tampony xd
no co, łatwe w zaprezentowaniu i będą śmiechy


:)
2010-03-19T20:15:14+01:00
REKLAMA

Kupujcie tanio pocztówki o M jak Miłości ;DD
Są już od 20 groszy! Okazja. Za 5 pocztówek otrzymasz jedną gratis;] Opłaca się!
Kup teraz! Nie czekaj!

A możesz to przedstawić np. jakąs kartkę weźmiesz i tam napisz na nie m jak milosc czy cós takiego ;DD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:21:40+01:00
Reklamę można zrobić dla każdego produktu. Jeżeli może to być rzecz to możesz zrobić na przykład ołówek. My mieliśmy na polskim podobne i napisałam że służy wielu czynności m. in. do:
-obgryzania
-pisania
-jest wielorazowy
-podręczny
-wygodny do pisania
-elastyczny( dla tych którzy lubią się czasami pobawić proponujemy te miękkie do wyginania)
2 4 2