Odpowiedzi

2010-03-20T16:49:18+01:00
Napisz, czego dokładnie nie rozumiesz to ci pomoge.
GŁównie w power poncie chodzi żeby na każda kartka była ładnie zaprojektowana i miała jakiś cel np. zdjęcia troche opisu ( ale głównie zdjęcia), żeby nie zanudzić dopiero kiedy skończysz już wszustko ładnie rozmieszczać dajesz jakieś animacje lub hiperłącza a na koniec muzyke.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T17:01:49+01:00
Nie wiem czy to Cię zadowoli, ale robiłam prezentację w power poincie o tym. :)
Mój tata jest informatykiem i to sprawdził. Dam treść:

Zanim stworzysz prezentację, odpowiedz sobie na podstawowe pytania:

O czym chcesz opowiedzieć?
Ile czasu ma trwać prezentacja?
Czy będzie pokazywana automatycznie, czy będziesz ją prezentować osobiście?

Jak przygotować prezentację?
Podziel całość na kilka głównych części
Nie stosuj wielu czcionek i pstrokatych kolorów w jednej prezentacji - najlepiej wykorzystaj jeden z wbudowanych motywów
Na jednym slajdzie nie umieszczaj wiele tekstu. Slajd jest zwykle tylko streszczeniem słów, które wypowiadasz.
Typowy slajd powinien być pokazywany przez ok. 2-3 minuty. Jeśli więc na prezentację masz 45 minut, powinieneś się zmieścić na ok. 15-20 slajdach.
Na każdym slajdzie staraj się umieścić jakąś grafikę – obrazek, schemat lub zdjęcie – ilustrujące treść tekstu obok

Co to jest Power Point?
Jest to program do tworzenia prezentacji multimedialnych
Prezentacja składa się ze slajdów
Każdy slajd zawiera teksty, obrazki i inne obiekty
Przejścia pomiędzy slajdami mogą być animowane

Zakładka Narzędzia główne
Możesz tu:
Dodać, usunąć, zresetować slajd, ale też zmienić jego układ
Zmienić czcionkę, jej wielkość i kolor
Wyrównywać tekst np. do prawej
Ta zakładka jest bardzo ważna: tu dodajemy slajdy,
z których składa się prezentacja multimedialna.

Zakładka Wstawianie

Dzięki niej możesz wstawiać:
Tabele
Obrazy własne lub z biblioteki Microsoftu
Tyopwe kształty
Obiekty Smartart
Wykresy
Pola tekstowe
Nagłówki i stopki
Obiekty Wordart
Numery slajdu
Symbol
Obiekt
Dźwięk
Film

Tej zakładki używamy głównie
Do upiększenia prezentacji.
Nie jest niezbędna, ale na pewno doda uroku naszej prezentacji

Zakładka Projekt
Dzięki niej możesz:
Wybrać motyw
Dobrać kolory, czcionki i efekty dla całej prezentacji
Zdefiniować tło
Ustalić marginesy i orientację slajdów
Ta zakładka przyda nam się do wybrania jednolitego motywu dla całej prezentacji. Motyw to zestaw kolorów, czcionek i innych elementów, dzięki którym nasza prezentacja będzie wyglądać profesjonalnie.

Zakładka Animacje
Tu możesz:
zmienić przejścia pomiędzy slajdami
Dostosować wejścia i wyjścia obiektu
Ustawić kiedy ma się zmienić slajd

W tej zakładce zmieniamy przejścia pomiędzy slajdami,
Wejścia obiektów.

Zakładka Pokaz slajdów
Tutaj:
Określasz, które slajdy prezentacji ostatecznie chcesz pokazać

Dla prezentacji pokazywanych automatycznie (np. gdy wysyłasz ją w wiadomości e-mail lub umieszczasz na stronie www) możesz tu ustalić czas wyświetlania kolejnych slajdów, rozdzielczość ekrany i inne parametry

Zakładka Recenzja
Tutaj:
Sprawdzasz pisownię
Tłumaczysz
Ustawiasz język
Dostosowujesz komentarze

Zanim stworzysz prezentację, odpowiedz sobie na podstawowe pytania:

O czym chcesz opowiedzieć?
Ile czasu ma trwać prezentacja?
Czy będzie pokazywana automatycznie, czy będziesz ją prezentować osobiście?
Jak przygotować prezentację?
Podziel całość na kilka głównych części
Nie stosuj wielu czcionek i pstrokatych kolorów w jednej prezentacji - najlepiej wykorzystaj jeden z wbudowanych motywów
Na jednym slajdzie nie umieszczaj wiele tekstu. Slajd jest zwykle tylko streszczeniem słów, które wypowiadasz.
Typowy slajd powinien być pokazywany przez ok. 2-3 minuty. Jeśli więc na prezentację masz 45 minut, powinieneś się zmieścić na ok. 15-20 slajdach.
Na każdym slajdzie staraj się umieścić jakąś grafikę – obrazek, schemat lub zdjęcie – ilustrujące treść tekstu obok
1 5 1