Odpowiedzi

2009-10-27T16:38:03+01:00
W trójkącie suma kątów wynosi 360°
jeden - 43°
drugi i trzeci- 90° (trapez prostokątny)
czwarty - 360°-90°-90°-43°=47°
2009-10-27T16:40:44+01:00
360°-(2×90°+43°)=360°-223°=137°
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:41:54+01:00
Traper prostokątny ma dwa kąty proste czyli po 90 stopni

1 kąt-43 stopnie
2 kąt-90 stopni
3 kąt-90 stopni
4 kąt-360 -90-90-43=137 stopni

pozostałe kąty mają 90 stopni,90 stopni, 137 stopni