Odpowiedzi

2010-03-19T20:24:28+01:00
Wbić zęby w ścianę - Nie mam wyjścia muszę powiedzieć prawdę.
mieć długie zęby na coś-Nie lubię ogórków warszawskich.
ostrzyć zęby na coś- Mam ogromną ochotę na czekoladę.
wziąć coś na ząb- Zjadłam kanapkę z pomidorem.
szczerzę zemby- Uśmiecham się do pani z nadzieją na dobrą ocenę.
5 4 5
2010-03-19T20:24:48+01:00
Ewelina pisze brzydko, jak kura pazurem.
Nasz szef to gruba ryba, wielka osobistośc.
Ewa tak wolno wybierała się na wycieczkę jak sójka za morze.
Marysia ma jedynki z wf-u, rusza się jak mucha w smole.
Damian kiedy tańczy na parkieci, czuje się jak ryba w wodzie.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:34:14+01:00
Nikt do mnie nie zajzy, nawet pies z kulawą nogą
kłócicie sie bez przerwy, jak pies i kot
masz duzo szczescia, dziecko szczescia
Oskar, Dobrze napisal ten sprawdzian, miał więcej szczescia niz rozumu
Marta caly czas zajmuje sie domem , typowa kura domowa .

mam nadzieje ze ze dasz Najjj :**
4 2 4