Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:18:14+01:00
Chrzest jest bardzo ważny, ponieważ jest wtedy zmywany grzech pierworodny .
4 4 4
2010-03-19T20:18:36+01:00
Poniewaz sa to narodziny nowego zycia Chrystusa , jest potrzebny do zbawienia
3 2 3
2010-03-19T20:38:30+01:00
Chrzest Święty - to pierwszy i podstawowy sakrament każdego katolika. Służy on zmyciu z człowieka grzechu pierworodnego (pamiątki po pierwszych ludziach - Adamie i Ewie) i symboliuje duchową odnowę i ponowne narodzenie.
3 4 3