Smutne wyniki konfrontacji. Świat dzieci i świat dorosłych.
Odpowiedz na pytania:
-Co dorośli widzieli na rysunkach zrobionych przez pilota w dzieciństwie?......................................................
-jaki dom, zdaniem dorosłych, jest piękniejszy?.........................................................
-Co dla małego księcia było najcudowniejszym widokiem na świecie?..............................................................
-dlaczego w 1909r. nie potraktowano poważnie odkrycia tureckiego astronoma/.................................................................
-Co zwrotniczy powiedział o dzieciach jadących w pociągach/.................................................................
JEST TO KSIĄŻKA PT. ''Mały Książę''

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T20:20:03+01:00
1 -kapelusz
2-
3-
4-bo był dziwnie ubrany
Sory więcej niewiem
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:20:23+01:00
1. widzieli kapelusz
2. większy i droższy
3. zachód słońca
4. ponieważ była dziwnie, śmiesznie ubrany
5....niestety nie wiem...
15 2 15