Odpowiedzi

2009-10-27T16:39:08+01:00
Woda ma największy udział w składzie krwi, która krąży po organizmie, regulując temperaturę (np. ciepła krew z serca wędruje do kończyn, gdzie oddaje ciepło tkankom). Woda także jest zawarta w pocie, który parując, chłodzi skórę.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T17:22:17+01:00
Woda ,wydziela się z naszego organizmu przy nadmiernym wysiłku . Jest to tzw. pot . Schładza on nasz organizm , skórę dokładniej i reguluje temperaturę ciała .