Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:00:09+01:00
Ania Shirley byłaby osobą bardzo lubianą w dzisiejszym świecie.według mnie była osobą niezwykle towarzyską i interesującą.Wiele osób z chęcią by się z nią zaprzyjaźniło.Jej poczucie humoru i wyobraźnia są niezwykłe.Cała Ania była super!!!!

najlepsze podarunki dla niej:
-maszyna do pisania
-ciekawa książka
2 2 2
2010-03-19T21:01:32+01:00
1)
-była odważna,
-zawsze miała swoje zdanie,
-była oryginalna,
-była zabawna,
-była mądra,
-była opiekuńcza,
-miała bujną wyobraźnię,
-była spontaniczna,
-była uparta w dążeniu do zamierzonego celu,
-była prawdomówna,
-była niezwykle romantyczna,
-była dzielna,
-była wrażliwa,
-była pomocna,
-była posłuszna,
-była optymistką,
-była zaradna.

2)
lśniąca broszka, pamiętnik, kapelusz, książka,sukienka z bufami
1 5 1