Odpowiedzi

2010-03-19T21:59:18+01:00
Moim zaniem, komputer nie pożre książki .
Ponieważ jak wiadomo, nie każdy zna, ani posiada komputer .
Tacy oto ludzie poprostu zdjają się na książki .
Ja też uważam, że książki są lepsze od komputerów .
Wiele uczą, jak i pomagają w nauce .


Coś takiego ? :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:04:24+01:00
Moim zdaniem komputer nigdy nie pożre książki. Są to poza tym dwie zupełnie różne rzeczy. Wiem, że w dzisiejszym świecie nie czyta się tak dużo, jak powinno, lecz wciąż są nieprzeliczone tłumy ludzi, dla których książki są wielką wartością. Nic, nawet komputer, nie może zastąpić zapachu książki, dotyku jej kartek, wydrukowanych w niej słów. W książkach jest coś magicznego, co sprawi, że nigdy nie odejdą one w zapomnienie.
1 5 1