1. Wózek w pierwszej sekundzie przebył drogę 2 cm, w drugiej 4 cm, w trzeciej 6cm, a w czwartej 8cm. Wózek porusza się ruchem:
a) niejednostajnie przyśpieszonym,
b)jednostajnym,
c)jednostajnie przyśpieszonym,
d)opóźnionym.

2. Ciało spadało swobodnie przez 5 s. W chwili uderzenia o podłoże prędkość ciała miała wartość:
a)ok. 25m/s
b)30m/s
c)45m/s
d)ok. 50m/s

3. Ile wynosi okres w ruchu Ziemi dookoła Słońca i w ruchu wokół własnej osi? (1.81)



Jeśli są jakieś obliczenia to proszę o ich zapisanie:)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T20:50:39+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:54:11+01:00
1C bo droga wzrasta proporcjonalnie do czasu
2d bo5s*g=50m/s
3 dookoła słonca 365 dni, własnej osi24godz