Odpowiedzi

2010-03-19T20:56:59+01:00
X - pierwsza liczba
x + 16 - druga liczba

x + x + 16 = 21 × 2
2x + 16 = 42 / -16
2x = 26 / :2
x = 23

pierwsza liczba - 13 druga liczba - 13 + 16 = 29
9 1 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:58:44+01:00
X - pierwsza liczba
x + 16 - druga liczba

x + x + 16 = 21 × 2
2x + 16 = 42 / -16
2x = 26 / :2
x = 23

pierwsza liczba - 13 druga liczba - 13 + 16 = 29
11 3 11