Odpowiedzi

2010-03-19T20:57:37+01:00
1. W imieniu wszystkich klas III chciałbym zaprosić wszystkich uczniów naszej szkoły na uroczystość z okazji pożegnania naszych najstarszych kolegów.
Impreza rozpocznie się dnia 18.03.10r o godz 16:00 w sali 106, wpłata wynosi 2 zł a pieniądze które zbierzemy zostaną przeznaczone na cele dobroczynne. Zapraszamy!
2....Jednak zła pogoda zapewniła nam wrażenia na podwórku przy pensjonacie gdzie biegaliśmy pośród spadających kropli deszczu z nieba.Zła pogoda okazała się być dobra inaczej :)

Licze na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:03:24+01:00
ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszam całą szkołę na uroczystość pożegnania klas III ,która odbędzie się dnia 25.06.2010r.o godz 16.00 w sali gimnastycznej w szkole.
Dyrekcja szkoły


Pewnego dnia wybraliśmy się z klasą na wycieczkę w góry . Wyjazd zapowiadał się nieciekawie jednak było inaczej.Pogoda nam dopisywała,pięknie świeciło słońce.Pochodziliśmy po najciekawszych szlakach,gdzie było pełno różnych atrakcji.W jedną stronę jechaliśmy kolejką górską,a w drugą schodziliśmy pieszo.Po drodze spotykaliśmy dużo różnych,ciekawych zwierząt.