Pomóźcie! Przetłumaczcie mi na niemca zdania:
1. Ten tekst jest o psach.
2. Pomogły mi zrozumieć tekst rasy psów i obrazek.
3. Podczas czytania zrozumiałam rasy psów.
I jeszcze jedno! Napiszcie, czy imię "Uschi" jest damskie czy męskie!
PS. to wszystko mam z niemca na jutro, więc proszę o szybkie i dobre odpowiedzi - najwyżej do wieczora dzisiejszego!

3

Odpowiedzi

2009-10-27T16:45:06+01:00
1. Dieser Text ist über Hunde.
2. Hat mir geholfen zu verstehen den Text Hunderassen und ein Bild.
3. Beim Lesen verstand ich Hunde züchten.

a imie to nie mam pojęcia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:48:44+01:00
1.Dieser Text ist über Hunde.
2. Hat mir geholfen zu verstehen den Text Hunderassen und ein Bild.
3. Beim Lesen verstand ich Hunde züchten.
PS.Uschi to chyba dziewczyna:>
2009-10-27T17:22:57+01:00
1. Dieser Text ist für Hunde
2. Hat mir geholfen, den Text der Rasse des Hundes und Bild
3.zu verstehen. Ich verstand beim Lesen der Zucht von Hunden


meskie imię