Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:42:44+01:00
(czasownik)
żart - zartowac
dać -dawac
tani -tanieć
kolor -kolorowac
suszyć - wysuszyc??




(rzeczownik)
Aktor -aktor/ka?
Głupi -glupek
odznaczyć-odznaka?
pod wieczór-podwieczorek?
na wierzchu-wierzch?
2009-10-27T16:53:08+01:00
Aktor- aktorski
głupi-głupota
odznaczyć-odznaka
pod wieczór- podwieczorek

żart-żartować
dać-dawać
kolor-kolorować