Odpowiedzi

2009-10-27T16:41:45+01:00
Produkowanie fabryk...
z fabryk wydostaje sie bardzo duzo oparow ktore szkodza ludziom. wiem banalne... staralam sie:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T21:19:14+01:00
A moim zdaniem najgorszym zagrożeniem dla środowiska nie są jakieś tam opary z kominów, owszem stanowią one zagrożenie, ale nie tak wielkie jak skażenie środowiska gazami wydostającymi się z ruch wydechowych, naszych samochodów, bez których nie wyobrażamy sobie życie. A drugi czynnik to mnóstwo śmieci. Nie dbamy o środowisko! Puszki, pety, plastik itp.! Nie zależy nam widocznie na innych przyszłych pokoleniach, które będą zamieszkiwać tą planetę.