Odpowiedzi

2010-03-19T21:17:29+01:00
Zad 1
Kraje ameryki łacińskiej to północne kraje ameryki południowej
oraz kraje ameryki Środkowej

zad 2
ryż i trzcina cukrowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:10:48+01:00
1 Obejmuje 20 krajów i 9 autonomii Ameryki Południowej i Środkowej
Region ten wyodrębniono na podstawie podobieństw kulturowo-historycznych.

2 trzcina cukrowa, soja pomarańcze i mandarynki, kawa, maniok, kukurydza.

POZDROWIENIA!!!