Odpowiedzi

2010-03-19T21:18:15+01:00
12250m+1250m=13500m
12250m+13000m=25250m
38000m-25250m=12750m
odp:Najdłuższą trasę przebyli 2 dnia
2010-03-19T21:19:30+01:00
Uczniowie w czasie rajdu pieszego w ciągu 3 dni przeszli 38 km. Pierwszego dnia przeszli 12,25 km., a drugiego o 1250 metrów więcej niż pierwszego dnia. Którego dnia przeszli najdłuższą trasę?

1 dzień= 12,25 km
2 dzień= 12,25 km + 1250 m= 12,25 km+ 12,50km =24,75 km
3 dzień= 38 km - 24,75 km= 13,25 km

0dp. Najwięcej uczniowie przeszli w 2 dzień.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:19:40+01:00
3 dni - 38 km
pierwszego dnia - 12,25 km
drugiego dnia - 12,25 km + 1,25 km = 13,5 km
trzeciego dnia - 38 km - (12,25 km + 13,5 km) = 38 km - 25,75 km = 12,25 km

Odp. Najdłuższą trasę przeszli drugiego dnia (13,5 km) .