Odpowiedzi

2010-03-19T21:47:09+01:00
1 km2 = 1000000 m2
12892,5m2/1000000 m2
12892,5m2=0,0128925 km2
0,0128925 km |* pierwiastek
0,1 km


odp. 12892,5m2 = 0,1 km

a dokladniej to 0,1135 km :)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:48:42+01:00
12892,5 m2 żeby zamienić na zwykłe metry trzeba wyciągnąć z tej liczby pierwiastek jest to 113,545145m tera trzeba podzielić przez 1000 bo w km jest tysiąc m i otrzymamy 0,113545145km co po zaokrągleniu do części dziesiątych w wyniku daje 0,1 km po liczba części setek jest mniejsza od 5