Odpowiedzi

2010-03-19T21:44:21+01:00
Co droczy się ze mną... Miłość!
Dzień już się kończy , złamany miarą uczucia.
Udręki słowa co z ust cierpienia,
wyrwany życiu przeklętą karą!
Pokonanego w walce sumienia.
Noc już nadchodzi, smakuję czernią,
by samotności w miłości oddać przysługi.
Zadowolona droczy się ze mną,
abym bez wiary spłaciła jej długi.
Noc błachym słwowem sen rozpościera,
skrwawione grzechem ludzkie oblicze
i bez zenady trowogą przymiera
dusza z jej lekiem do ktorej krzycze,,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:49:50+01:00
Forgot forever;p

Kiedy patrze wstecz to widzę niewiele
tyle dni zmarnowanych uczuc i emocji tyle złosci..
widze cie jak przez mgłe
chodzisz boso po trawie ...
w moich snach.
wciąż myśle o tobie
dlaczego nie mogę o tobie zapomniec..
kiedy tego bardzo chce...
czemu me serce jest takie okrutne
ze nie daje mi życ....
Dlaczego tak jest
za co ta kara
Ja cierpię nie moge zapomniec...
nie moge oddychac radoscia
tak trudno życ
tak mi zle
dlaczego to mnie spotyka czy jestem zlym czlowiekiem
czy to tylko kaprys losu..
wcale nie smieszny i zawistny...
tak bardzo nie sprawiedliwy..
uciazliwy...
ciagle mi zle a ty nie wracasz
czy kiedys znikną me męki straszliwe,
pełanam zalu ja i zlosci
czy wszyscy sa tacy na tym podłym świecie
miłosc to najokrutniejsza smierc....uczuc.