Odpowiedzi

2010-03-19T21:54:40+01:00
Nazwa plemion Ich siedziby
Ślężanie Nad wartą I jezioro gopło
Wiślanie W południowej Polsce, nad wisłą
Pomorzanie Między dolną odrą, a dolną Wisłą, Bałtykiem a Notecią
Polanie Nad górną i środkową odrą
Mazowszanie W północno- wschodniej Polsce m.in. przy Narwi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:01:39+01:00

1.Polanie Nad wartą I jezioro gopło
2.Wiślanie między Morzem Bałtyckim a Karpatami tereny nad górną Wisłą
3.Pomorzanie Między dolną odrą, a dolną Wisłą, Bałtykiem a Notecią
4.Golęszycy ! Nad górną odrą
5.Plemiona Sląskie Nad górną i środkową odrą
6.Mazowszanie nad środkową Wisłą i między dolną Odrą

tam gdzie jest ! - nie jestem tego pewien .