Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T21:45:18+01:00
1. W skrócie opisz całą fabułę.
2. Narysuj to, co chcesz napisać.
3. Wypisz wszystkich bohaterów i napisz ich charakterystykę.
4. Napisz plan wydarzeń.


5.
-Zacznij od przedstawienia postaci.
-Miejsca gdzie się znajduje.
- Kim jest.
-Co robi.
-Dlaczego to robi.
2010-03-19T21:46:05+01:00
Oto kilka wskazówek do napisania ksiażek dla dzieci

Użyj prostych zdań
Każda strona musi być ekscytująca
Dodaj trochę humoru
Wykorzystaj ilustrację i zdjęcia
Twoja historia powinna opierać się na rzeczywistych wydarzenich i osobach
Sprobuj sobie wyobrazić miejsce dla twoich
Czytaj książki dla dziecim ktore mogą cię zainspirować
Po napisaniu książki możesz ją opublikować na www.unibook.com