Odpowiedzi

2010-03-19T21:58:08+01:00
Sawanne zamieszkuje ludność plemion afrykańskich.
1 1 1
2010-03-19T21:58:34+01:00
Jest to ludność plemion Afrykańskich . Zajmują sie oni przede wszystkim zbieractwem, polowaniem, uprawą roli i hodowlą zwierząt.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:50:47+01:00
Ludność negroidalnej, typu sudańskiego, o czarnym kolorze skóry. Są wysocy i mają smukłą budowę ciała.
1 1 1