Uwaga to zadanie kieruje do wszystkich tych, co już skończyli podstawówkę!
Co może być na teście poziomującym z j. angielskiego? Chodzi o ten test co jest przed gimnazjum.. Żeby trafić do różnych grup zaawansowania.
Tylko dokładnie!!!
podawajcie tematy, dokładne zadania , wszystko!!!!!!!!!!!!!
pli$$ i nie zmyślać bo sie poznam zglosze itp
daje naj! szybko. ;**

3

Odpowiedzi

2010-03-19T22:02:29+01:00
My nie pisaliśmy takiego tesyu ale bardzo moliwe ze pojawia sie :
WSZYSTKIE CZASY JAKIE BYŁY W PODST.,SŁÓWKA,PODSTAWOWE PYTANIA JAK I ZAAWANSOWANE NP,GDZIE POJEDZIESZ NA WAKACJE W TYM ROKU ITP...,TŁUMACENIE SŁOWEK,UZUPEŁNIE NIE LUK,SPARWDZA NAPEWNO JAK ROUMIESZ CZYTANY TEKS NP TRUE OR FALSE.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:12:54+01:00
Ja pisałam taki test.
100 pytań ba 45 minut.
-warto powtórzyć czasy (present simple. past simple )
-słownictwo (zawody, przedmioty itp.)
-formy can, schould,
-nieregularne formy
-dodawanie końcówek
-odmiana przez osoby
oraz inne rzeczy.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)

Jeżeli chciałabyś wiedzieć coś więcej to napisz prywatną wiadomość. ;)
2010-03-19T22:29:30+01:00
Ja miałam chyba około 50 zadań na a/b/c wiekszość była z Róznych czasów(present simple,conitnues) też były zaimki dzierżawcze(my,this,your)lub jakieś
's' lub 'es'.
sczeże to zalezy jaka szkoła:))