Odpowiedzi

2010-03-19T21:58:36+01:00
-informacje nie są zawsze spradzwone i autentyczne
-dostęp do stron pornograficznych siejących zgorszenie
-otumanianie człowieka
-wady postawy i wzroku
-jeśli ktoś przesiaduje zbyt długo to nie ma czasu np dla rodziny
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:02:17+01:00
Bezmyślne korzystanie z komputera jest stratą czasu. Bardzo wiele ciekawych rzeczy można zrobić w czasie, gdy poświęcamy go komputerowi.Brutalne gry zabijają wrażliwość ,młodsze dzieci najbardziej są na to narażone.
Częste i długie korzystanie może być przyczyną chorób oczu i kręgosłupa. Osoba, która podczas korzystania z komputera siedzi ze zgarbionymi plecami może mieć potem kłopoty z kręgosłupem.
Korzystanie z komputera z czasem prowadzi też do uzależnienia.
10 3 10
2010-03-19T22:03:57+01:00
Dzieci, które grają w gry typu: "supermen", w której są 3 życia, również myślą, że tyle mają i np. skaczą przez okno [był taki przypadek].
Lecz także od komputera psuje się człowiek. Ponieważ, gdy dziecko całymi dniami gra np. w jakieś zabijanki to nie myśli o jedzeniu, życiu realnym tylko o grze.
9 3 9