Jesteś właścicielem domu, w którym straszy. Chcesz go jak najszybciej sprzedać. Zredahuj odpowiednie ogłoszenie, pamiętając o wszystkich niezbędnych informacjach, zaznacz też atrakcyjność oferty. Nie wspominając o straszeniu...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:08:36+01:00
Sprzedam piękny, zabytkowy dom wraz z całym sprzętem znajdującym się w środku. Położony jest on w spokojnej, cichej okolicy. Dom idealny dla rodzin z dziećmi, lub zwierzętami, gdyż otoczony jest dużym ogrodem. Specjalnym bonusem są rzadkie odmiany jabłoni, które właściciel nabywa wraz z domem.
Cena do uzgodnienia. Kontakt pod numerem 123 456 789.
2010-03-19T22:11:51+01:00
OGŁOSZENIE!
Dom na sprzedaż na ul. Krakowskiej.
W dobrym stanie; zbudowany w 2007 r.
Na działce znajduje się także garaż, duży taras, miejsce na piaskownicę i ogródek. Cena do uzgodnienia.

tel. (wymyśl jakiś xd)