Odpowiedzi

2010-03-19T22:10:36+01:00
A1 - 3*4 = 12m/s
a2 - 5*4 = 20m/s
Jest to ruch jednostajnie przyspieszony, więc po każdej sekundzie ciało ma takie same przyspieszenie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:25:15+01:00
1. a=v/t a=3(m/s) : 4s a=0.75m/s2(kwadrat)

2. a=v/t a=5(m/s) : 4s a=1.25m/s2(kwadrat)

odpowiedz: Przyspieszenie pierwszego samochodu to 0.75m/s2 a drugiego wynosi 1.25m/s2
1 1 1