Odpowiedzi

2010-03-19T22:12:45+01:00
Dla Ciebie Kasiu- bo Ty zawsze przy mnie byłaś.
Mam nadzięję , że spodoba Ci się ten tomik wierszy zawsze lubiłaś je czytać.
3 3 3
2010-03-19T22:13:29+01:00
Z okazji Twych urodzin ofiarowuje Tobie ten tomik wierszy Wisławy Szymborskiej Kochana mamo ,bo wiem jak bardzo cenisz jej twórczość.
Twoj zawsze kochajacy syn/córka podpis
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:17:04+01:00
Najbliższa mi Natalio
na pamiątkę wspólnie spędzonych lat, chciałabym Ci życzyć spełnienia marzeń, natchnienia i doskonalenia Twojego wspaniałego talentu. Mam nadzieję, że wiersze Wisławy Szymborskiej pomogą Ci zrozumieć otaczający nas świat, niesprawiedliwość i sens naszej radości. Proszę Cię nie przestawaj nigdy pisać wierszy...
(Twoje imie i nazwisko)
Miejscowość, 17.03.2010r.
7 3 7