Czy jak doładuje konto w 36i6 za 5 zł to to jest ważne przez dwa dni, ale jak wykupie esemesy to jak za te dwa dni mi się skończy ważność konta to czy będę miała dalej te esemesy przez ten miesiąc.? Czy będę mogła je wysyłać.?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:17:59+01:00
Smsy będziesz mieć nadal i swobodnie możesz je wysyłać jeszcze przez miesiąc ;)
2010-03-19T22:18:26+01:00
Tak mozesz wysylac smsy ale nie mozesz prowadzic rozmow głosowych
2010-03-19T22:18:55+01:00
TAK BĘDZIESZ MOGŁA PISAĆ SMS