Odpowiedzi

2010-03-19T22:52:54+01:00
JP2
Nauczył nas miłosci,szlacetnosci ,i bezinteresownosci.
Nie wiele mówia słowa.
Słowa znikna rzucone na wiatr.
Odleca gdzies w dalekie strony lecz jest takie cos
co czynem sie nazywa.
Czyny zostaja,trwaja cały czas,
nie przemijaja i przypowminaja niera ja Jan Paweł 2
kochał nas.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T22:55:58+01:00
Ojcze Święty nasz kochany,
Niech na twoją cześć przylatują już do polski bociany.
Niech twoje oblicze święte,
Będzie nagradzane przez orkiestry dęte.

Janie Pawle II Wielki,
Kwiatów ludzie składają Ci pęki,
Twoje życie dla mnie tak ważne,
Pokazuje jak święte działanie jest banalne.
2010-03-19T23:05:41+01:00
Jan paweł drugi był jednym z nas
kochał nas wszystkich bo był częscią nas
odchodząć usmiechem zachęcał nas
bysmy jego dzieło nie przerwali i parli
by dzieci nasze wspominały go i nas....