Odpowiedzi

2010-03-19T22:44:23+01:00
Charyzmaty to dar łaski,który pojawia sie na skutek chrztu w Duchu św a dary to sa jakby ,,prezenty,,od ducha
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T23:23:21+01:00
Dary ducha świętego:
-mądrości,
-rozumu,
-rady,
-męstwa,
-umiejętności,
-pobożności,
-bojaźni Bożej.

charyzmaty:
termin chrześcijaństwa wskazujący na pewne dary boże, uzdolniające tego, kto je otrzymał, do szczególnej służby w Kościele. Czasem pojęcie to odnoszone jest do zgromadzeń i zakonów: np. charyzmat zakonu, zgromadzenia – oznacza wtedy najważniejszy kierunek jego działalności.
Według teologów zielonoświątkowych oraz teologów katolickich z nurtu charyzmatycznego, udzielenie chrześcijaninowi konkretnych charyzmatów jest następstwem chrztu w Duchu Świętym.

A więc: dary ducha św. to umiejetności które mamy do "dyspozycji" a charyzmaty to dary dla nas od Boga.
7 3 7