Gościsz u siebie koleżankę z NIemiec. Kiedy wychodziłaś z domu koleżanka jeszcze spała. Zredaguj dla niej krótką wiadomość. Napisz:
1) co może zjeść na śniadanie
2)gdzie znajdzie poszczególne produkty spożywcze
3)o której wrócisz
4)co i gdzie ma kupiC na obiad.

Z góry dziękuje:*
Pilne na jutro:)

2

Odpowiedzi

2010-03-20T00:40:02+01:00
1) die zum Frühstück essen kann?
2) wo die einzelnen Funde Lebensmittel?
3) mit der Rückkehr?
4 was und wo zu kaufen Mittagessen.?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T00:43:21+01:00
Cześć Klaudia!
Musiałam wyjść do pracy. Na śniadanie mogłabyś zjeść płatki na mleku lub zapiekankę. Znajdziesz to wszystko, w lodówce na dole w kuchni. Wrócę pewnie ok. godz. 16.00. Pożywienie możesz kupić w sklepie "Szybka Moniczka", do którego z łatwością trafisz, gdyż jest on na przeciwko tego budynku. Kupić możesz to na co masz ochotę, oczywiście rozsądne koszty. Weronika.

Hallo Claudia!
Hatte zur Arbeit zu gehen. Können Sie zum Frühstück essen Müsli oder Cornflakes mit Milch oder Topf. Es ist alles in der Unterseite der Kühlschrank in der Küche. Vielleicht eines Tages komme ich zurück. 16.00. Essen kann man im Laden kaufen "Quick Moniczka", die leicht zu schlagen, wie es für gegen den Bau. Sie können kaufen, was Sie wollen, natürlich zu vertretbaren Kosten. Veronica.
3 3 3