Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T08:10:17+01:00
Blog- rodzaj strony internetowej, zawierającej określoną liczbę odrębnych, samodzielnych, uporządkowanych chronologicznie wpisów, których twórcą jest właściciel bloga.

forum dyskusyjne- to forma internetowa grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami podobnych zainteresowaniach przy użyciu internetu.

error- jakiś problem, w internecie lub komputerze przez który nie można włączyć jakiejś aplikacji lub strony internetowej. Najczęściej wyświetla się w komunikacie.

power-point - to program do tworzenia prezentacji multimedialnych. W programie PowerPoint tekst, grafika, filmy lub inne obiekty są przez użytkownika łączone w slajdy.


  • when
  • Początkujący
2010-03-20T08:14:26+01:00
Blog- Rodzaj strony internetowej, pamiętnika, dziennika.
Forum Dyskusyjne- to także rodzaj strony internetowej, służy do wymiany poglądów itp. w którym może praktycznie uczestniczyć każdy.
Error-Jest to po prostu błąd
Power-point- Jest to program stworzony przez firmę Microsoft
służący do robienia prezentacji.