Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T08:28:09+01:00
Dobić targu- pójść o krok dalej.
Język stanął mu kołkiem- nie mówgł nic wypowiedzieć.
Barani wzrok-patrzeć na coś bez zrozumienia tepym wzrokiem.
Czuć przez skórę-przeczuwać coś; spodziewać się czegoś.
Wbić coś sobie w głowę- myśleś o czymś ciągle.
Grom z jasnego nieba-bardzo nagle.
Krzątać się jak mrówka-ciężko pracować, uwijać sie.

Licze na najlepsze:).
71 4 71
2010-03-20T08:42:43+01:00
Dobić targu- o krok dalej
Jeżyk stanął mu kółkiem- ktoś nie może mówić; język komuś sztywnieje
Barani wzrok- patrzeć na coś bez zrozumienia '
Czuć przez skórę- przeczuwać coś, spodziewać się czegoś
Wbić coś sobie w głowę- myśleć o czymś bez przerwy
Grom z jasnego nieba-nagle
Krzątać się jak mrówka-pracować (ciężko)



Pozdrawiam ;-*
25 3 25