Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:26:12+01:00
6m² : 1m² = 6
6 * 32zł = 192zł
192zł * 80% = 192zł * 0,8 = 153,6zł
192zł + 153,6zł = 345,6zł
odp: Za remont zapłacą 345,6zł.
2010-03-20T09:27:22+01:00
Powierzchnia kuchni - 6m²
Wymiary płytki - 20cm x 30 cm, czyli 0,2m x 0,3m
1m² płytek - 32zł
robocizna - 80% kosztów materiałów

0,2*0,3=0,06m² - powierzchnia jednej płytki
6:0,06=100 - tyle płytek potrzeba na wyłożenie kuchni
1:0,06=16 2/3 - tyle płytek wchodzi w 1m²,za tyle zapłacimy 32zł
100:16 2/3=6 - zapłacimy sześć razy po 32 zł
6*32=192zł - koszt płytek

80%*192=0,8*192=153,6zł - robocizna

192+153,6=345,6zł - koszt całego remontu

Jak coś to pisz na prv. :)