Odpowiedzi

2010-03-20T10:03:27+01:00
1. getroffen
2. haben, besucht
3. gemacht
4. gegessen


1. gemalt
2. versteckt
3.gesucht
4. bekommen
5. begehen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:09:43+01:00
1. getroffen
2. haben, besucht
3. gemacht
4. gegessen


1. gemalt
2. versteckt
3. gesucht
4. bekommen
5. begehen

Ps. nie przetłumaczę, nie bardzo je rozumiem. wiem co ma być bo na lekcji robiliśmy. liczę na najj.