Odpowiedzi

2010-03-20T09:38:36+01:00
-wielki czwartek
-wielki piątek
-wielka sobote

tyle nic więcej
pozdro ;DD
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:40:16+01:00
Triduum Paschalne składa się z Wielkiego Czwartku, Wielkiego Piątku i Wielkiej Soboty.

Wielki Czwartek-to dzień radości z darów Bożych – sakramentów Eucharystii oraz kapłaństwa oraz przykazania miłości. To również czas współcierpienia razem z Jezusem, którego apogeum przeżywać będziemy dzień później.
Wielki Piątek- to dzień w którym rozpoczyna się więc Liturgią Słowa, po której następuje adoracja Krzyża i wreszcie posilenie się Chlebem Eucharystycznym.
Wielka Sobota- to jest świętem wszystkich świąt, uroczystością nad wszystkimi uroczystościami. Jest szczytem Triduum Paschalnego – trzech dni przeżywania najważniejszych wydarzeń, które stanowią fundament naszej wiary.

2 5 2
2010-03-20T10:19:02+01:00
Wielki czwartek wielki piatek i wielka sobota to triduum paschalne
1 3 1