1. dokończ zdanie światowid - najważniejszy bóg słowiański był panem.....................
2gdzie powstało 1 biskupstwo na ziemiach polski?
3Które państwo pośredniczyło w przyjeciu przez polskę chrześcijaństwa?
4 na dworze którego władcy wychował się bolesław chrobry i dlaczego
5gdzie zginoł biskup wojciech
6w którym wieku biskup wojciech został ogłoszony święyym.
7 na czym upmiętniono życie i męczeńska śmierć św. Wojciecha

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:39:14+01:00
1. dokończ zdanie światowid - najważniejszy bóg słowiański był panem niebios, wojny, płodności i urodzaju
2 w Poznaniu
3Czechy
4 Otton II, Chrobry miał być gwarantem postanowień zjazdu w Kwedlinburgu
5 W okolicach Elbląga, po mysz odprawionej w świętym gaju Prusów
6 X w.
7 Drzwi Gnieźnieńskie
1 5 1
2010-03-20T09:42:06+01:00
2. Gniezno
3. Czechy
5. W prusach podczas misji
6. Na przelomie X i XI
7. m. in. na Drzwiach Gnieznienskich