Odpowiedzi

2010-03-20T09:45:28+01:00
Mnie zachwycają wszystkie jego zachowania, gdyż niewielu jest na świecie ludzi, którzy poradziliby sobie w takiej sytuacji, w jakiej on się znalazł. Naprawdę podziwiam go z tego powodu.
77 3 77
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:49:53+01:00
Z wszystkich niesamowitych zachowań Robinsona najbardziej zachwyciła mnie jego pomysłowość.Potrafił sobie poradzić, przebywając samotnie na bezludnej wyspie. Nie poddał się, lecz zbudował potrzebne narzędzia i meble. Niewielu potrafiło by powtórzyć taki wyczyn. Niezwykłe było to, jak odważnie uratował też "skazańców" . To,że nie bał się ludożerców było zachwycające! Dzięki swojej sile i inteligencji przeżył na wyspie bardzo długi czas, a przy późniejszej pomocy Piętaszka, jego ojca i Hiszpana mógł wrócić do domu. Wszystkie jego wynalazki, włączając w to łódź, były rewelacyjne. Doskonale zbudowane i zaprojektowane. To mnie najbardziej urzekło w historii rozbitka - potrafił poradzić sobie w każdej sytuacji i nie poddawał się łatwo. Narzędzia, którymi posługiwał się na wyspie, były nieskomplikowane, lecz zbudowanie ich zajęło mu dużo czasu. Za swój upór i wytrwałość podziwiam go najbardziej.

naj?
146 4 146