Odpowiedzi

2010-03-20T09:48:19+01:00
4(a+b)
5x(3y-5)
2xy(2+4z-1)
A ostatnie nie bardzo rozumiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:59:20+01:00
5.Wyłącz wspólny czynnik poza nawias:
a) 4a – 4b=4(a – b)
b) 15xy-25x=5x(3y-5)
c) – 4xy + 8xyz – 2 xy=2xy(-2 + 4z – 1)
d) 7 x3 y2 z5 – 14 x2 y3 z2= 7 x2 y2 z2(xz3 – 2 y)
1 5 1
2010-03-20T10:03:25+01:00
A) 4a – 4b=4(a-b)
b) 15xy-25x=5x(3y-5)
c) – 4xy + 8xyz – 2 xy=-6xy+8xyz
d) 7 x3 y2 z5 – 14 x2 y3 z2= To nie bardzo wiem o co chodzi. Jeśli są to potęgi to powinno być:
7x²y²z²(xz² – 2y)

Jak coś to pisz na prv. :)