Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:49:24+01:00
Mikołaj Kopernik
Grzegorz Ciechowski
Małgorzata Kożuchowska
Bogusław Linda
Aleksander Wolszczan
Rafał Bryndal
Janina Ochojska
Janusz Wiśniewski
Leszek Balcerowicz
Grażyna Szapołowska
2010-03-20T09:59:57+01:00
1)Zespół muzyczny RELAX- Profesjonalny, istniejący od 1992 roku, trzyosobowy zespół muzyczny z Torunia
2) MIZAR-zespół muzyczny-
Zespół Na Wesele
3)Veris-to obsługa na wysokim poziomie wszelkich imprez tanecznych. Gramy na: * weselach * studniówkach * festynach * zabawach karnawałowych * balach
4)KASIA i JACEK-to śpiewająca para, z okolic Torunia, która zajmuje się oprawą muzyczną imprez takich jak : wesela, bale, zabawy, studniówki, imprezy
Zespół Na Wesele
5)Zespół Muzyczny HAPPY DANCE-Jesteśmy grupą muzyczną,która na rynku istnieje od 1995 roku.Nasz zakres usług jest szeroki tak aby zaspokoić nawet najbardziej wymagającego klienta.Poczynając od oprawy muzycznej w kościele po przez wesela, dancingi, bankiety,studniówki,covery,bankiety dla firm kończąc na pogrzebach.Gramy naprawdę wszędzie.Zapraszamy do współpracy.
Politycy z Torunia:
Klub KP w Toruniu, ZNP oraz Młodzi Socjaliści. Debata- Nowoczesny model edukacji. Lewicowa perspektywa. Prelegenci: Katarzyna Matuszewska (Unia Pracy-Parlament Europejski), Urszula Polak (Prezes ZNP w Toruniu), Jarosław Najberg (SDPL, Radny Miasta Toruń), Bartosz Grucela (Młodzi Socjaliści). Prowadznie: Jarosław Wojtas (KP)

Masz nawet więcej niż 10 wybierz sobie kogo będziesz chciał:)