Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:15:25+01:00
Złość:krzywdzaca,
miłość:piękna
strach:wielki
ból:piekielny,
sympatia:piękna,nowa
4 2 4
2010-03-20T10:18:08+01:00
ZŁOŚĆ:
1. [Medycyna] zdenerwowanie, wzburzenie
2. [Matematyka] gniew
3. uczucie wrogości, urazy
4. stan irytacji, wzburzenia
5. gniew, pasja
6. wybuch gniewu
MIŁOŚĆ
1. głębokie uczucie sympatii do osoby płci odmiennej
2. często połączona z pożądaniem
3. silna więź emocjonalna, jaka łączy ludzi sobie bliskich
4. poczucie silnej więzi emocjonalnej, duchowej, intelektualnej z kimś, czymś, co jest wartością samą w sobie
5. umiłowanie
6. głębokie zainteresowanie czymś, zamiłowanie, pasja
7. obiekt czyichś uczuć i pragnień
STRACH
1. przerażenie ,trwoga
2. bojaźń
3. lęk
4. obawa
5. stan niepokoju
6. stan niepewności co do następstw czegoś
7. uczucie obce śmiałkowi
BÓL
1. cierpienie
2. towarzyszy ranie
3. uśmierzany Panadolem
4. zmartwienie, smutek, strapienie, boleść
5. sygnał choroby
6. często towarzyszy chorobie
7. darcie , łamanie , łupanie
8.
9. bolesność , boleści , obolałość
10. dolegliwość , rwanie , kłucie
11. pieczenie , szczypanie , palenie , gniecenie , ucisk
12. w przenośni ; (czarna) rozpacz , krzyż , czarna melancholia
13. w przenośni ; żal , żałość , cierpienie
14. oznajmiany jękiem
SYMPATIA
1. [Prawo i polityka] przychylny stosunek, życzliwość
2. potocznie o osobie płci odmiennej, w której się jest zakochanym
3. antonim antypatii

3 3 3