Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T10:26:46+01:00
I like music (ja lubie muzyke)
I don't like music (ja nie lubie muzyki)
Do I like music? (czy ja lubie muzyke?)

She likes milk (ona lubi mleko)
She doesn't like milk(ona nie lubi mleka)
Does she like milk? (czy ona lubi mleko?)

He reads a book (on czyta książkę)
he doesn't read a book (on nie czyta książki)
Does he read a book? ( czy on czyta książkę)

They eat an apple (oni jedzą jabłko)
They don't eat an apple (oni nie jedzą jabłka)
do they eat an apple? (czy oni jedzą jabłko?)

We sing a song (my śpiewamy piosenke)
We don't sing a song (my nie śpiewamy piosenki)
Do we sing a song? (czy my śpiewamy piosenke?)

She dances on the floor (ona tańczy na podłodze )
Does she dance on the floor (czy ona tanczy na podlocze?)
She doesn't dance on tje floor (ona nie tanczy na podlodze )

You do your homework (ty robisz swoje zadanie domowe)
you don't do your homework (ty nie robisz swojego zadania domowego)
Do you do your homework? (czy ty robisz swoje zadanie domowe?)

I go to school (ja ide do szkoły)
Do I go to school ? (czy ja ide do szkoły?)
I don't go to school (ja nie ide do szkoły)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:31:09+01:00
1. I go to school every day. - Chodzę do szkoły każdego dnia.
Do you go to school at weekends? - czy ty chodzisz do szkoły w weekendy?
No, I don't go to school at weekends. - nie, ja nie chodzę do szkoły w weekendy
2. You drink milk every morning. - Ty pijesz mleko każdego ranka.
Do you drink tea every morning? - czy ty pijesz herbatę każdego ranka?
No, I don't drink tea every morning. - nie, ja nie piję herbaty każdego ranka
3. He plays football two times a week. - On gra w piłkę nożną dwa razy w tygodniu.
Does he play football three times a week? - czy on gra w piłkę trzy razy w tygodniu?
No, he doesn't play football three times a week. - nie, on nie gra w piłkę trzy razy w tygodniu
4. She sings in church every Sunday. - Ona śpiewa w kościele w każdą niedzielę.
Does she sing in church every Friday? - czy ona śpiewa w kościele w każdy piątek?
No, she doesn't sing in church every Friday. - nie, ona nie śpeiwa w kościele w każdy piątek
5. It usually plays ball. - To zwykle bawi się piłką.
Does it usually play ball? - czy to zwykle bawi się piłką?
No, it doesn't usually play ball. - nie, to zwykle nie bawi się piłka.
6. We often sing stupid songs. - My często śpiewamy głupie piosenki.
Do we sing stupid songs? - czy my śpiewamy głupie piosenki/
No, we don't sing stupid songs. - nie, my nie śpiewamy głupich piosenek
7. You play guitar every evening. - Wy gracie na gitarze każdego wieczora.
Do you play piano every evening? - czy wy gracie na pianinie co wieczór?
No, you don't play piano every evening. - nie, wy nie gracie na pianinie co wieczor.
8. They never drink beer. - Oni nigdy nie piją piwa.
Do they drink water? - czy oni piją wodę?
No, they don't drink water - nie, oni nei piją wody.
9. I always eat bread for breafast.- Ja zawsze jem chleb na śniadanie.
Do you eat meat for breakfast? - Czy ty jesz mięso na śniadanie?
No, I don't eat meat for breakfast. - Nie, ja nie jem mięsa na śniadanie.
10. You play computer games every weekend. - Ty grasz w gry komputerowe w każdy weekend.
Do you learn every weekend? - Czy ty uczysz się w każdy weekend?
No, I don't learn every weekend. - Nie, ja nie uczę się w każdy weekend.
11. He knows five books. - On zna pięć książek.
Does he know seven books? - Czy on zna siedem książek?
No, he doesn't know seven books. - Nie, on nie zna siedmiu ksiązek.
12. She reads a lot. - Ona dużo czyta.
Does he read a lot? - Czy on dużo czyta.
No, he doesn't read a lot. - Nie, on nie czyta dużo.
13. We go to school by bus. - My jeżdzimy do szkoły autobusem.
Do you go to school by car? - czy wy jeździcie do szkoły samochodem?
No, we don't go to school by car. - Nie, my nie jeździmy do szkoły samochodem.
14. You sometimes eat pizza. - wy czasami jecie pizzę.
Do you always eat vegetables? - czy wy zawsze jecie warzywa?
No, we don't eat vegetables. - nie, my nie jemy warzyw.
15. They never go to library. - Oni nigdy nie chodzą do biblioteki.
Do they go to library? - Czy oni chodzą do biblioteki?
No, they don't go to library - nie, oni nie chodzą do biblioteki.