Odpowiedzi

2010-03-20T10:19:18+01:00
Narzady zmysłu odgrywaja bardzo ważna rolę.
Dzięki temu ze posiadamy zmysł widzenia czyli oczy widzimy co nas otacza
uszy czzyli zmysł słucho pozwala nam na zrozumnienie drugiej osoby przez to ze ja słyszymy

nos zmysł powonienia możemy poznawać dzięki temu zapachy kwiatów czy tez swoich ulubionych potraw

dzięki ustom mamy zmysł samku jesteśmu w stanie rozpoznawac smaki dzieki temu wiem co jest czym co sporzywamy czy jest gorzkie czy kwaśnie itd

dłonie zmysł dotyku dzięki temu poznajemy kształty przedmiotow cześci ciała itd
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T10:20:28+01:00
ODGRYWAJĄ ROLĘ W ODBIERANIU BODŹCÓW Z ZEWNĄTRZ. DZIĘKI NIM MOŻEMY WIDZIEĆ PRZEDMIOTY, DOTYKAĆ ICH, SMAKOWAĆ, SŁYSZEĆ, A NAWET WĄCHAĆ. NIE MOŻNA ŻYĆ BEZ ZMYSŁÓW, PONIEWAŻ ONE SĄ TAK POTRZEBNE JAK RĘCE I NOGI. NAWET PODCZAS STOSUNKU PŁCIOWEGO TO WŁAŚNIE ONE ODGRYWAJĄ ZASADNICZĄ ROLĘ, MOŻEMY CZUĆ SWOJĄ CHEMIE. NAWET PODCZAS NIEBEZPIECZEŃSTWA MOŻEMY DZIĘKI NIM ŻYĆ NP. GDY CZUJEMY GAZ TO UCIEKAMY PRZED NIM. ONE POWODUJĄ PRZYJEMNE DOZNANIA NP. SŁUCHAJĄC SPOKOJNEJ I MIŁEJ MUZYKI CZY WIDZIEĆ PIĘKNE BARWY. NIC DODAĆ NIC UJĄĆ NA TEMAT ZMYSŁÓW.
POZDRAWIAM!
3 3 3