Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:27:44+01:00
Górski klimat ,wysoki procent zawartości ozonu i olejków eterycznych działający w sposób hartujący, a także piękne widoki położone 600 m.n.p.m. To wszystko sprawia ze Krynica jest perła uzdrowisk.



Trochę krótko ale mam nadzieję ze się spodoba :)
4 2 4
2010-03-20T10:30:05+01:00
1.Klimat Krynicy ma walory klimatu podalpejskiego, z dużą liczba dni słonecznych w roku oraz dużymi wahaniami temperatury i ciśnienia atmosferycznego w ciągu doby.

2, Położona jest w Beskidzie Sądeckim na wysokości 560-620 m n.p.m. w dolinach Kryniczanki oraz jej dopływów: Słotwinki, Czarnego Potoku i Palenicy.

3,Głównym bogactwem naturalnym Krynicy są wody mineralne. Znajdują się tu 23 ujęcia: 5 źródeł naturalnych i 18 odwiertów.

4,W składzie i smaku powietrza dużą rolę odgrywają eteryczne olejki.

5,. Od wschodu zachodu i północy otaczają Krynicę-Zdrój zalesione wzgórza: Huzary (865 m), Krzyżowa (813 m) Bradowiec (817 m), Parkowa (714 m), a nad nimi góruje Jaworzyna Krynicka (1114 m).
4 4 4