Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:18:09+01:00
Nie ten przyjaciel co w
pogodnej chwili swą
życzliwoscią życie ci umili.
Lecz ten co w klęsce,
samotnej godzinie sztandar
miłości nad głową rozwinie.



Gdy słońce zajdzie naszej
przyjaźni, zdradliwa fala
rozłączy nas, spójrz na
tego SMSa a on Ci powie,
że kiedyś miłość łączyła nas.



Przyjaciel to ktoś, kto
cię zna i kocha za to,
czym byłeś, i kim jesteś,
i który podziela twoje
nadzieje, co do tego, kim będziesz.



Są w życiu chwile, które
na zawsze w pamięci
zostają i choć czas
przemija one nie mijają
i są osoby, które raz
poznane bywają w życiu
niezapomniane.



Rzeczy zmieniają się wokół
nas, zmieniają się także
i ludzie, którzy zniżają
się do poziomu rzeczy,
ale nie zmieniają się
przyjaciele, co udowadnia,
że przyjaźń to coś boskiego
i nieśmiertelnego.
4 2 4
2010-03-20T10:24:48+01:00
Przyjaciela każdy potrzebuje,
On pocieszy gdy dostaniesz dwóję,
Na pewno doradzi w kłopocie,
z nim gadasz siedząc na płocie.

Razem rwiecie kwiaty na polu,
Razem marzycie o Neapolu,
Razem zwidzicie świat,
To jest przyjaźni kwiat.

PS. nie jest spisane. wymyśliłam sama

Krótki ale rymowany... liczę na najj
11 4 11