Odpowiedzi

2010-03-20T10:22:50+01:00
Oznacza to, że 1 centymetr na tej mapie to 150 km w terenie.
15000000cm:100=150000m
150000m:1000=150km
5 3 5
2010-03-20T10:23:58+01:00
1: 15 000 000
1 cm - 15 000 000 cm w rzeczywistości
1 cm - 150 000 m w rzeczywistości
1 cm - 150 km w rzeczywistości
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:36:02+01:00
1 cm - 15 000 000 cm w rzeczywistości
15 000 000 cm / 100 = 150 000 m
150 000 m / 1000 = 150 km
Odp. Jeden centymetr na mapie to 150 kilometrów w terenie
8 5 8