Odpowiedzi

2010-03-20T10:47:43+01:00
A) 2 45/100= 245/100= 2 9/20
b)0,12= 12/100=6/50
c)-1,03=- 1 3/100
d)4,4= 4 4/10=4 2/5
e)0,02= 2/100= 1/50
f)2,125= 2 125/1000= 2 1/8
g)10,5= 10 5/10=10 1/2
h)-5,375= -5 375/1000= -5 3/8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T10:48:56+01:00
A) 2.45=2 45/100= 245/100=49/20=2 9/20

b) 0.12=12/100=3/25
c) -1.03=-103/100= -1 3/100
d) 4.4=44/10=22/5= 4 2/5
e)0.02=2/100=1/50
f)2.125=2 125/1000= 2 1/8
g) 10.5= 10 5/10=105/10=21/2= 10 1/2
h)-5.375= -5 375/1000= -5 3/8
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-20T10:52:33+01:00
A) 2 45/100= 245/100= 2 9/20
b)0,12= 12/100=6/50
c)-1,03=- 1 3/100
d)4,4= 4 4/10=4 2/5
e)0,02= 2/100= 1/50
f)2,125= 2 125/1000= 2 1/8
g)10,5= 10 5/10=10 1/2
h)-5,375= -5 375/1000= -5 3/8