Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T16:52:50+01:00
Upał, brak wody, mało rzyzny teren.
2 1 2
2009-10-27T16:55:00+01:00
Problemy Egiptu były takie iż mieli mało plonów dala tego że ich ziemia nie była nawodniona i dlatego stworzyli kanały nawadniające przez które leciała woda z Nilu. - To moje zdanie bo ostatnio to mieliśmy nie wiem czy to będzie dobrze
3 1 3
2009-10-27T16:57:11+01:00
- sam piach - ciężko było się poruszać
- upał - było za ciepło
- woda - brak wody
2 2 2