Odpowiedzi

2010-03-20T10:44:27+01:00
Wszyscy wiemy, że początkowo wojna rozwiązywała wszystkie konflikty i prowadziła do upadku/lub powiększenia państwa.
Dzieci, walczące z równymi sobie rywalami, nazywane były dzieci-żołnierze. Dzieci najczęściej pełniły funkcje typu kucharz,kurier czy tragarz. Kilkuletnie dzieci biegały z bronią w ręku oraz zabijały ludzi wrogich dla swojego państwa. Wykorzystywane przez swój kraj musiały obsługiwać broń palną już za wieku kilkunastu a nawet kilku lat... 30% wszystkich dzieci-żołnierzy to dziewczynki.Najwięcej było ich w oddziałach Tamilskich Tygrysów w połowie lat 80.Angażowane w to młode pokolenia ginęły w coraz większych ilościach. W czasacg reraźniejszych ludzie próbują zmniejszyć straty w dzieciach i powoli wycofują je od walki z wrogiem.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T11:13:30+01:00
Obecnie w wielu rejonach świata dzieci są wykorzystywane podczas wojen. Jedne walczą na froncie a inne produkują amunicję. Na pewno to dla rozwoju młodego człowieka nie jest dobre gdy od dzieciństwa spotyka się z krwią na ulicach i utratą bliskich. Dzieci często pracują nie otrzymując żadnego wynagrodzenia. Często same chcą walczyć za swój kraj lub też są z góry skazani na taki los. W działaniach wojjenych uczestniczą dzieci z Afganistany czy też innych biednych krajów. Mało się mówi o wojnach plemiennych w Afryce a tam przecież też dzieci walczą od małego. Problem wykorzystywania dzieci dotyczy całego świata, niektóre uczestniczą w działaniach wojennych a inne są wykorzystywane do pracy (Chiny).
3 4 3